software

Przezroczystość okien w Windows 7

Bardzo późna (albo wczesna – zależy, z której strony postrzega się dobę) pora sprzyja umiarkowanie praktycznym rozważaniom. Dzisiaj bowiem zadałem sobie pytanie, co zrobić, żeby świat postrzegać jako motivational pics. A właściwie to nie tyle sobie zadałem, co niechcący na nie odpowiedziałem.

Jako że mnóstwo czasu, który spędzam przed komputerem wiąże się z graniem w Dooma pisaniem, interfejs MS Word opatrzył mi się już bardzo. Trochę pomogła przesiadka na moderną wstęgę, choć nie obyło się bez nieprzystojnych inwokacji towarzyszących poszukiwaniom zagubionych funkcjonalności. Potem był OpenOffice’owy writer a wreszcie jego odpowiednik z LibreOffice. W końcu zadałem sobie pytanie: a co by było, gdyby tak móc jednocześnie oglądać moją wypasioną tapetę i korzystać z edytora tekstu? Z przyjemnością stwierdzam, że pod Win7 jest to możliwe – a dowiedziałem się tego stąd.

W rezultacie jednak wszystko, co teraz piszę wygląda jak coś, co mógłby powiedzieć Paulo Coehlo podczas wycieczki w góry…

Screenshot-2015-01-11_03.38.23

9 uwag do wpisu “Przezroczystość okien w Windows 7

  1. O, Stary! Fajnie to wykombinowałeś! :-)

    A swoją drogą… od kiedy można komentować Twoje wpisy? Wchodzę tu regularnie, ale przysiągłbym, że nie widziałem okna umożliwiającego wpisanie komentarza. Hmm…

  2. Pamiętam, że zaraz po tym, jak podałeś mi link do tego blogu, chciałem skomentować bodajże drugi wpis. W tamtym czasie nie było żadnego pola, aby wpisać choćby kilka słów pochwały dla Faceta, z którym kiedyś pchałem tramwaj.

    Później wchodziłem tutaj, nawet nie myśląc o komentowaniu, gdyż przyjąłem, że z jakichś względów funkcję tę wyłączyłeś. Nie pojmuję tego, ale co zrobić…

  3. Kilka słów pochwały to należy się tamtemu motorniczemu :D Do tej pory nie mam pojęcia, jak to możliwe, że udało mu się odpalić tramwaj „na pych” ;-)

Zdaniem ekspertów:

